پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118656
بارش شديد باران در 5 استان
تاریخ انتشار : 1393/06/05 10:37:54
نمایش : 1863
مدير پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي کشور گفت: امروز در برخي از نقاط کشور بارش شديد باران پيش‌بيني مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري دولتي ايسنا، : مدير پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي کشور گفت: امروز در برخي از نقاط کشور بارش شديد باران پيش‌بيني مي‌شود.


احد وظيفه افزود: براساس آخرين نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي طي سه روز آينده دربرخي نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز، دامنه‌هاي زاگرس مرکزي و جنوبي واستانهاي هرمزگان، جنوب کرمان، فارس، بوشهر، کهگيلويه و بوير احمد، چهارمحال وبختياري، شرق لرستان، ارتفاعات غرب اصفهان و ارتفاعات خوزستان درساعت بعد ازظهر و اوايل شب ابرناکي، رگبار باران گاهي با رعد وبرق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود.

وي افزود: امروز بارش‌ها در استانهاي آذربايجان غربي، جنوب کرمان، هرمزگان، فارس و ارتفاعات بوشهر شديد است و طي دو روز آينده در منطقه زابل به سبب افزايش سرعت وزش باد، پديده باد و گرد و خاک روي خواهد داد.

مدير پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي کشور در ادامه به وضع هواي تهران اشاره کرد و گفت: بر اين اساس، آسمان تهران در روز چهارشنبه کمي ابري و دربعدازظهر با افزايش ابر و وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده يا رعدوبرق همراه خواهد بود. همچنين حداقل و حداکثر دما در اين روز به 24و 35 درجه سانتي‌گراد بالاي صفر مي‌رسد. در روز پنج‌شنبه نيز آسمان پايتخت کمي ابري و دربعدازظهر افزايش ابر و وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده يا رعدوبرق پيش‌بيني شده است و حداقل و حداکثر دما در اين روز 24 و 36 درجه سانتيگراد خواهد شد. 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html